Moore DRV heeft een laagdrempelige, toegankelijke cultuur. Je kunt zonder problemen binnenlopen bij collega’s voor vragen of een praatje. En datzelfde geldt voor de vennoten en directie. Het zorgt voor een goede sfeer op kantoor, plezier in het werk en betere samenwerking om klanten in de echte economie te helpen. Ook voor je eigen ontwikkeling is dit ideaal: in een prettige sfeer kun je leren van van de collega’s die al meer ervaring hebben in het vak.
Maar wat houdt dat precies in?
1. Prettige sfeer op kantoor
Bij Moore DRV merk je niets van de hiërarchie op de werkvloer. We vinden een prettige en laagdrempelige sfeer namelijk erg belangrijk. Collega’s hebben (of maken), ongeacht hun functie, altijd tijd voor een praatje. Ook de vennoot toont bijvoorbeeld interesse in hoe het met je gaat, zowel persoonlijk als in je ontwikkeling. Heb je een vraag? Loop dan even bij je collega’s binnen en ze helpen je verder. Hierdoor voel je je snel op je gemak en is er altijd een vangnet als je nieuwe taken oppakt.


2. Leren van de beste
Omdat je snel veel verantwoordelijkheid krijgt en snel opdrachten mag oppakken, werk je vaak nauw samen met de meer gevorderde collega’s. Door van dichtbij te zien hoe zij dingen doen, vragen te stellen en het vervolgens zelf te proberen, leer je veel van deze collega’s. Ze helpen je ook graag als je even ergens mee vastloopt. En ook voor jouw eigen taken of tips voor je persoonlijke en vaktechnische ontwikkeling stap je binnen bij je meer gevorderde collega’s. Op die manier leer je het vak van de beste.


3. Ook laagdrempelig contact met cliënten
Ook met klanten gaan we op een laagdrempelige, persoonlijke manier om. Omdat we werken met ondernemers uit de echte economie, die zelf ook de handen uit de mouwen steken, waarderen ze jouw harde werk en ambitie om je te ontwikkelen ten zeerste. Doordat je al snel en veel in contact komt met klanten, en geregeld ook bij de klant zelf bent, bouw je een band met ze op. Je ziet voor wat en wie je werkt.